03 February 2016

Now, here, you see, it takes all the running you can do, to keep in the same place. If you want to get somewhere else, you must run at least twice as fast as that!

Lewis Carrol 

 
Ciao blogmondo! 
Sono sparita per due mesi interi, spero non vi siate dimenticati di me. :) Sono di nuovo alla carica. E' successo che ho terminato un percorso e ne ho iniziato un altro. E' successo che mi sono laureata in architettura a Torino e mi sono trasferita a Milano per continuare gli studi con un master in grafica. Dicembre è stato di fuoco, gennaio l'ho preso come una pausa meritata. 
Ora che siamo a febbraio è ora di darmi una mossa, rimettermi in pista, riprendere quelle cose che avevo messo da parte in questi mesi di traformazione. 
Il 7 gennaio, per il mio blogversario, mi sono armata di lanterne e sono scesa giù al fiume. Uno dei posti in cui più amo stare nelle mie giornate libere in Val d'Aosta. Ne ho fatta volare una e ho espresso un desiderio, ho festeggiato così Marzipan, che fa parte della mia vita da 7 anni ormai. 

Hello blogosphere! 
I came back, hope you didn't forget me. :) 
I'm back to the blog world. 
I've started a new period of life: I graduated in architecture and now I moved to Milan, to continue my studies with a post degree in graphic design. December has been full and in January I took a break. :) 
Now, that's February, it's time to get back on track. On January 7, for my bog-versary , I took some lanterns and I went down to the river. One of the places I love most. I made my lantern fly and I made a wish, so I celebrated Marzipan, which is part of my life for seven years now. 


























10 comments:

Beauty Unearthly said...

What a great collection of pictures! xx

Live-Style20 said...

so nice pics; >>>

xoxo



i invite to me too


www.live-style20.blogspot.com

Serena S. Madhouse said...

Ottimo motivo per far volare una lanterna! Poi in un posto così suggestivo...

Alessia Lattementa said...

Tantissimi auguri e congratulazioni! le foto sono veramente belle!

Eniwhere Fashion said...

Bentornata allora!!! Congratulazioni per la laurea (e per lo shooting notturno con le lanterne) ed un bell'in bocca al lupo per la tua nuova avventura milanese! Un bacio e buona serata,
Eni

Eniwhere Fashion
Bloglovin of Eniwhere Fashion

Anna said...

So gorgeous! <3

Style For Mankind said...

I adore this post! Hope you had an amazing Easter Sunday! Have a great new week.

Style For Mankind
Facebook
Bloglovin

Thiscrund Gayle said...

Super dress for work or formal wear and I can definitely see it working outside the office too <3

Days Of Camille said...

Oh ! Jolies photos :)

Hannah said...

Looks very comfortable for autumn.
http://www.pickedresses.com/toronto-prom-dress-c_45/