06 September 2013

Nostalgia


 

Settembre mi porta sempre a desiderare temperature più fredde, e alberi dai colori più caldi. Quest'anno però ho ancora un po' di nostalgia dei mesi appena passati, del suono delle onde, dei tramonti sulla spiaggia, delle cene in riva al mare. Ho bisogno di ancora un altro po' di Puglia!

Usually september makes me wish for cooler temperatures and warmer colored trees. But now, it's strange, I still have a little nostalgia for the months just passed. I miss the sound of the waves, the sunsets on the beach, dinners by the sea. I still need a little more of Puglia!

Swimsuit Asos
Hat Vintage

Romper Topshop
Flats old
Bag Vintage














11 comments:

Mia said...

Io non vedo l'ora arrivi il freddo vero! :D Belle pics ! ;)


Kiss ♥
BecomingTrendy | Follow me on FB & Bloglovin'

Fabiola Tinelli said...

Io vorrei che l'estate non finisca mai! :(
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

Valentina said...

Anche a me manca già l'estate :( tanti bei ricordi!
xoxo

Nuovo post: http://valefashionworld.blogspot.it/2013/09/autumn-wishlist-from-zara.html

Simona said...

I know what you meen, I feel the same.. Beautiful pictures of a beaufiful place and girl :)

Flavia Eriel said...

Veramente fashion!di ispirazione'
CHIC STREET CHOC
FOLLOW ME ON FACEBOOK

anna said...

Quando torni allora poi ci incontriamo! ;)
ps. splendida la tutina!

La Parigina said...

Che bella ^^ adorabile la foto con l'abito bianco!

Francesca Romana Capizzi said...

Bellissime queste foto anche io ho una nostalgia pazzesca!

Assunta Febbraro said...

Che carine queste foto! :-)
New post: http://mypassionforfashionassunta.blogspot.it/2013/09/fall-winter-20132014.html?m=1
Tanti baci

enik said...

oh nice pictures and also both outfits;d

http://stylelovely.com/mimundonormal

Salomé said...

J'adore ta combinaison! Tu es très jolie :)