23 January 2013

Remix - Black velvet dress


Una tipologia di post che adoro delle altre blogger è il remix! Mi piace tanto vedere come un solo pezzo del guardaroba può essere reinventato in mille modi diversi.
Il vestito il velluto nero comprato su Topshop è un pezzo essenziale del mio guardaroba. E' uno dei capi che indosso di più!

A type of post that I love in the other blogs is the remix! I love to see how one piece can be reinvented in so different ways.
The velvet dress bought on Topshop is an essential part of my closet. I wear it often in the fall and winter!


 

 

 

  

 

20 comments:

duecitti said...

Bello notare come pur indossando lo stesso capo ogni outfit è diverso dall'altro! :-)

The Urban Market said...

Mi piace il velluto e il tuo vestito è molto carino. Mi piace il modo in cui l'hai indossato nei tuoi diversi outfit.

Valeria.
http://myurbanmarket.blogspot.it
http://www.facebook.com/ValeUrbanMarket

Valentina said...

Il primo look mi piace un sacco, stai davvero bene :)
xoxo

Nuovo post: http://valefashionworld.blogspot.it/2013/01/ootd-military-trend.html#more

ChicStreetChoc Eriel said...

troppo cool!!
INTERNATIONAL GIVEAWAY
CHIC STREET CHOC
FOLLOW ME ON FACEBOOK

Valentina said...

anche a me piacciono questo tipo di post, proprio oggi ne ho fatto uno così ;)

Elegantesque said...

love every outfit you made with this velvet dress, you have such an amazing collection of dresses

wanna follow on Facebook and Twitter ?

Kisses
Hannah
Elegantesque Blog

Naomi said...

I like them all! The dress is so versatile!

The Occasional Indulgence

Kitsune-kun said...

love that last photo!

Ness said...

Nice dress, it fits with so many things, I love it

October said...

Love all of these - especially the last one with the coat and the one before. Velvet shoes + velvet dress is such a romantic look!

- October

Sabrina Musco said...

mi piace in tutte le opzioni!!tu sei splendida in queste foto!!kiss!!
Freaky Friday

Freaky Friday Facebook Fan Page

Rebecca Ragionieri said...

Concordo pienamente con duecitti (: Reb, xoxo.

*Nuovo outfit sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2013/01/zara-blouse.html

The Rag Trade said...

I've always wanted velvet dress, yours is perfect! Lovely new background for your blog, I love the colours and your name!

Le FreakS said...

In ogni outfit sembra un vestito diverso e tutti i look mi piacciono un sacco :D Si vede che è proprio un capo versatilissimo! :)

NUOVO GIVEAWAY CON ROMWE - VINCI UN PAIO DI LEGGINGS GALAXY !!!

Lauren said...

I love that velvet dress..and its so creative how you made each outfit with it so different and lovely! Cute hair bow ps! xo

Adam said...

velvet is so pretty

Alessia Canella said...

bello sì, anche perchè io lo stesso capo lo uso più volte, cercando di reinventarlo

passa a trovarmi
Style shouts

Love&Studs said...

ottimo post!!!

www.loveandstuds.it

V and S (zuckerfrei). said...

Il primo abbinamento è quello che preferisco, con il rosso <3 <3

Cherry Blossom said...

love all of these! you look so cute !
kisses from parigi
http://cherryblossomtime.com/