26 December 2012

Sales wishlist

Spero abbiate passato tutti un bellissimo Natale!
Scartati gli ultimi regali ho iniziato a pensare alla lista di cose da acquistare con i saldi invernali, che su alcuni siti internet sono già iniziati!
Per prima ho cosa necessito di scarpe nuove, magari un paio di stivaletti, adoro in particolare questo paio Koah!

Hope you spent a wonderful Christmas!
Discarded the last gifts I started the list of things to buy for winter sales, which have already begun
on some websites! 
I need new shoes, maybe a pair of boots, I love this Koah!



Ecco due abitini da Topshop che non mi dispiacerebbe aggiungere alla mia collezione: il primo candido e con gonna a pieghe, il secondo in paillettes con una profonda scollatura sulla schiena l'ho puntato dall'estate scorsa ed eccolo finalmente in saldo!

Here are two dresses from Topshop that I would like to add to my collection: the first with a pleated skirt, the second in sequins with a neckline on the back. 
I loved the second one since summer and it is finally on sale!





Infine quest'abitino Dahlia!

Lastly this dress Dahlia!

5 comments:

Valentina said...

Mi piace un sacco il terzo abito!
xoxo

Meri said...

You've found so many great things! I love them all! :D

Kisses, Meri
maybe you can check out my blog too? :)
merisocean.blogspot.com

Redischic said...

Anche io cerco un paio di stivaletti
con un po'di tacco!
un bacione,Elle

nuovo post!
http://redischic.blogspot.com/

Leticia said...

the last dress is so you! i love the wishlist, doll! merry christmas!

http://lovelyboheme.blogspot.com/

Sophie Jane said...

your blog is really sweet