10 June 2012

Oh my sandals!

Oggi un video :)
Volevo mostrarvi i miei due ultimi acquisti in fatto di scarpe: due sandaletti comodissimi e adatti a tutte le occasioni! Ne ho approfittato per creare un piccolo video dedicato non solo a loro ma ai sandali che più indosserò quest'estate! Spero vi piaccia! Buon inizio settimana  :*

Today a video :) 
I'd like to show you my two recent purchases in terms of shoes. I bought two sandals so comfortable and suitable for all occasions!  So I took the opportunity to create a small video dedicated not only to them but to some sandals that I'll wear most this summer! I hope you like it! Good week :*



Golden flats - Alesya
Black  flats with golden details - HeM
Red flats with bow - Stradivarius
Brown flats with a big flower boughts in a small boutique in France, I don't remember the label :(
Dark brown flats - Stradivarius
Black wedges - Oasap
Black gladiators - Prendimi
Flowered hells - Baby Angel by Elio Fiorucci
Brown clogs - Obsel
White flats - Pittarello
Flowered flats  - Pittarello

19 comments:

LoveIs said...

Quante belle scarpe *_*

labibu said...

che carino!!! dovrei farne uno anche io con tutte le mie ballerine!!!

Elisa Ferrari said...

Complimenti carinissimo il video!!!!
E belle scarpe adoro le zeppe nere e il tacco fiorato di fiorucci :)
MI piace molto il tuo stile!!!
Ti ho trovata su chicisimo ;)
Ho da poco iniziato un blog se ti va passa a vederlo..
http://elibiostyle.blogspot.it/
Thanks kiss

Chococcuro said...

Such a cute video!! I love the floral sandals *__* now I wish it was arm here so I can wear sandals too haha

www.closetvoyage.com

Vivid Virginia said...

That's so cute and lovely :D

Noesse said...

Simpatica come cosa, mi piace molto questa idea e l'atmosfera che hai creato anche grazie alla musica!
Buon lunedì!
Noesse

From Bilbao with love said...

love the video and the sandals :)

enik said...

nice and funny video :) and I like your shoes - red and flower heels :)

V and S (zuckerfrei). said...

Quelli bianchi con le foglie (che si vedono anche nell'anteprima del video) sono i miei preferiti! Insieme ai sandali a fiorellini OVS :P

Lolly said...

Bellissimi :D Adoro i sandali bassissimi, troppo comodi!


xxx
http://follementefashion.blogspot.it/

The Other Sister of Death said...

Ooooh how nice!

And I loved the music! =)

Damycool said...

aww so cute!

little henry lee said...

such a cute video! and i love the dachshund thing that's behind your feet! ^_^

Elle said...

Un video carinissimo! :)

LOLA FINN said...

Oh, you are too cute :) I like your style so much!
Following you now :)
Thank you so much for your nice comment your left on my blog, dear :)
xoxo from Munich

Velvet Bloom said...

they're beautiful!!

Alba said...

ooo have small feet like mine! small feet are cool and cute!!!

I love it this video.

xoxo

Mara♥ said...

Stupendo video e sandali!


xoxo Mara
Alle 16:00 nuovo post nel mio blog!

Rosa Pel said...

waoh u are so pretty