09 May 2012

New in: waiting for summer

H&M


A short post to talk about my desire for summer. 
The shops have started to fill with costumes, sarongs and straw hats, I booked my summer holidays at the sea and the sun has made a short visit this week (then still exists!)
I could not refrain from buying at least one costume, is not it? :) 
I love this coral colored by H&M. When I tried it I imagined a complexion three shades darker, I dreamed the beach, the sea, the sun .. and I bought it. :) 
To satisfy my longing for summer even more I bought the turquoise necklace of the second photo. 
I'd love to wear it with a strapless dress .. soon as weather permits. 
Ps. My mom has just informed me that a Asos package has arrived home! Inside there is a gift from my grandmother for my birthday, which will be soon. I can not wait to show it!


Un breve post per sfogare la mia voglia di estate. 
Le vetrine hanno iniziato a riempirsi di costumi, parei e cappelli di paglia, io ho prenotato le mie vacanze al mare e il sole è ritornato a farci una breve visita questa settimana. 
Non potevo astenermi dal comprare almeno un costumino, vi pare? :) Mi sono innamorata di questo color corallo da H&M, quando l'ho provato mi sono immaginata con una carnagione tre toni più scura , ho iniziato a sognare la spiaggia, il mare, il sole.. e l'ho preso. :) 
Per soddisfare ancora di più la mia voglia di estate mi sono buttata sul color turchese della collana della seconda foto. La vorrei tanto indossare con un abitino senza spalline.. appena il tempo lo permetterà.
Ps. Mia mamma mi ha da poco informata che a casa è arrivato un pacco Asos, dentro c'è il regalo della mia nonna per il mio compleanno, che sarà a breve, non vedo l'ora di mostrarvelo!!


H&M


10 comments:

enik said...

nice bikini :) i love this colour and nice necklackes :) kiss:*

Ines said...

che carina tua nonna! ^_^ Aspettiamo di vedere il regalo!
Bellissimi acquisti!
***
• Nuovo post: “Gioca con The Reality Of A Dream”. Ti aspetto•

VaiyaRosa said...

I have the same bikini, it's so lovely isn't it? Love the necklace as well, those two colors are really pretty together!

Sonia said...

omg, I fell in love with this necklace!! :D

Rockstar by me said...

cute

Mónica C. Welton said...

nice


Love,
www.chicksinfeathers.co.cc

Psycho Cat said...

Gorgeous shopping, colors are lovely :)

Erika said...

bello il costume ;)
kiss
Erika

Lauren V said...

bella la collana :)

Paulina said...

Great bikini and necklace <3