25 December 2011

Christmas time


Spero abbiate passato un buon Natale!
Vi posto alcune foto del mio, trascorso tra montagne di cibo, Pictionary e Taboo, luci a intermittenza, regali, neve, biscotti allo zenzero e the alla cannella.
Ora attendo con ansia la notte di Capodanno!

I hope you had a Merry Christmas!
I post some pictures of my Christmas, that I spent eating a lot, playing Pictionary and Taboo, with flashing lights, presents, snow, ginger biscuits and cinnamon tea.
Now I await New Year's Eve!


I wore: 
Playsuit Mango
Sweater mango
Hat HeM
Bag Zara
Coat Conbipel


20 comments:

qatch said...

soooo many pretty photos! :D

Flashes of Style said...

Love the jumper!

Happy Holidays!

xoxo,

Bonnie

Carmen said...

belle foto! il mio Natale è statp a base di cibo parenti e regali, direi che non mi posso proprio lamentare!

Giulia said...

buon natale anche se sta finendo! si , passato un classico natale con i parenti e non ho ancora finito di mangiare, domani mi tocca il pranzone a casa del mio ragazzo. mi sento male solo a pensarci!
baci

Amber said...

such festive photos, very cute and I love your lacy shorts. Happy Holidays!

Agora tô pronta said...

Beautiful photos!

Amanda said...

What a lovely blog=)

Henny Vitri said...

merry xmas!

Elegantesque said...

I follow you back !!!

Love your hairdo !

kisses
hannah
http://elegantesque.blogspot.com

Jane said...

These pictures are lovely! You look nice, very cosy. Hope you had a great Christmas!

Closet Fashionista said...

Ooh love those shorts!!!
Happy Holidays!!! :D
http://www.closet-fashionista.com/

Krysten @ Why Girls Are Weird said...

Beautiful. I hope you had a very merry Christmas.

Fitra2009 said...

Have a nice HOLIDAY !!!

Nice articles. I'm just blogwalking and very happy to stop here. And also give you some comment here.

Dont forget to give us some your comment into my blog too.

Sara said...

Such a pretty look :)

Agora tô pronta said...

So so beautiful!

Antonella Leone said...

bellissime foto :D

Bad Joan said...

Lovely pictures!

GTBB,
http://badjoan.blogspot.com
http://cookingjoan.blogspot.com

Giovanna said...

complimenti una perfetta modella

Flò said...

Anche io adoro la fotografia solo che non ho molta fantasia....le tue foto sono semplici ma molto belle ed espressive! Buone feste!

yuma said...

how sweet photos!love your dress and beanie♥
happy holiday;)

xo