31 October 2011

Trick or treat?




Buon Halloween a tutti!
Le foto di questo post sono state scattate nel giardino di casa, non poteva quindi mancare la presenza della mia cagnolina Laila, che ha trascorso il pomeriggio cercando di prendere le foglie che cadevano dagli alberi e venendo a curiosare quello che stavamo facendo noi!
Adoro le feste, mi piace vestirmi a tema. 
Quest’anno non festeggio Halloween, perciò niente travestimento! Ma non potevo evitare di andare a fare la mia passeggiata quotidiana insieme al Ci agghindata col cerchietto-strega!
Indossavo una maxi maglia Vintage appartenuta a mia nonna, sotto un abitino HeM a pois, collant calzedonia e borsa Zara. I cioccolatini sono Lindt!


Happy Halloween!
I took the pictures of this post in my backyard, so could not miss the presence of my dog Laila! She spent the afternoon trying to catch the leaves that fell from trees and coming to look around us what we were doing!
I love all the holidays, and I like to dress in theme.  

This year I do not celebrate Halloween, no disguise so!
But I could not avoid going to do my every day walk with the little witch hat!
I wore a big sweater Vintage belonged to my grandmother, a polka dot dress Hem, tights Calzedonia and Zara bag. The chocolates are Lindt!


I wore
Sweater Vintage
Dress HeM
Bag Zara
Belt Mango
Tights Calzedonia
Shoes Ovs








31 comments:

weasel said...

Fantastic photos

Su said...

A beautiful touch of Halloween!! I´ve got a Halloween special today!!
Su.
www.sulikesclothes.blogspot.com

Sara said...

Ma che amore!
Io anche io ho fatto delle foto un pò particolari con il mio"costume di Halloween di quest'anno!
The taste of frivolous
Bacini
Sara

Dana said...

Those pictures are so cute! :D

The Candid Observer said...

Lovely photos!
I love your blog.

Cheers,

Avery

Lynn said...

Beautiful pictures!

xoxo
http://melancora.blogspot.com

Aya Smith said...

Absolutely adorable!!! LOVE that bag, oh my. Also, that top photo is fun, love the focus :)

Aya ♥ Strawberry Koi

Rossetti said...

I could say that may favourite piece of your outfit is the sweater... but in fact it is the second... because the first is undoubtely your doggy. So so so cute!

Carmen said...

che carino il cerchietto da strega, anch'io ieri sono uscita agghindata da streghetta :P

Giuliana said...

amo i maxi maglioni usati a mo' di vestitino! :D

Giuliana said...
This comment has been removed by the author.
thehiddenfairy said...

you're so lovely!

www.thehiddenfairy.blogspot.com

CherryJPriano said...

Carine le foto! Laila è bellissima!! *_* Ma è un Cavalier King vero? Pensa che se tutto va bene ne avrò uno anche io da domenica :) non so ancora se maschio o femmina, deciderò con i miei sul momento :)

Don't Think Twice said...

ohhhh what lovely little witch hat!! hahaha, I did not wear any halloween item! I would have liked...!

xx, Rachel <3<3

iris said...

oddio il tuo cane è meraviglioso! :)
bel outfit come sempre!
buona settimana! :)
x

Sam said...

Such cute photo's! I really love them! And ooooh, I really can't can't can't get over how cute your dog is!

Sam

Kailey said...

Ohhh my goodness, your dog is too cute for words! I also really love your little witch hat, too cute! ^^

Helen said...

I have a little witches hat like that! Happy Halloween

Quinn B said...

AW! This is so cute! I love your little satchel and the tights are adorable. You look very cozy. <3

Rita Serra said...

Love everything!! The outfit, the dog, the photos, the theme! Perfetc!

little henry lee said...

lindt chocolates are the best! and you and your dog are both adorable. :)

Anonymous said...

What an insight survey, I love your post.

My Blog:
senseo quadrante oder Senseo

Sharin said...

Nice outfits <3<3

Mesqualine said...

Nice bag ! :)

Angel Garcia said...

Loving that knitted sweater.. ha, perfect halloween costume by adding the hat!

Cheers! ~Angel

Maria- CityLaundry said...

cute bag and cute doggy!
i also love dressing up for the holidays!
:)

Jul said...

Laila è carinissima e tu stai davvero bene! mi piace molto la tua maglia e come l'hai indossata, e adoro la tua borsa!!
Anche io quest' anno non mi sono travestita per Halloween, anche se l'ho festeggiato.
Life is a romantic poem

Alba said...

You look so pretty!! I love your outfit, and your dog is adorable! xoxo

The Fancy Box said...

Thank you very much!

Xxx, Inès.

Bea.Cuestión de Estilo. said...

Hello, I love your blog. The look of these photos is great, I really like your jersey. Your dog is precious. I leave here my blog if you want to visit. Besos.

http://cuestionde-estilo.blogspot.com/

Virgi said...

Bellissima tu e la tua cagnetta e splendide le foto!!! :)