30 August 2011

White leaves


Il caldo torrido e afoso dei giorni passati si sta attenuando,
lasciando il posto a giornate fresche e ventose.
Oggi io e ci abbiamo fatto una passeggiata in mezzo alle antiche rovine dell'anfiteatro romano, recentemente ristrutturato.
Lo trovo un posto fantastico, dall'atmosfera unica!
Non vedevo l'ora di scattare qualche foto in mezzo a tutte quelle antichissime pietre!
Indossavo un abitino bianco Mango, della collezione primaverile del 2010, dei sandali Pittarello, una borsa Vintage e un cappello Baby Angel by Elio Fiorucci.

The warm days are ending, giving way to cool and windy days.
Today I and Ci took a walk among the ruins of ancient Rome, recently renovated.
I find it a great place, unique atmosphere!
I could not wait to take pictures in the midst of all those ancient stones!
I wore a white dress Mango's
2010 spring collection, Pittarello sandals, a vintage purse and a hat Baby Angel by Elio Fiorucci.

Dress Mango
Shoes Pittarello
Bag Vintage
Hat Baby Angel by Elio Fiorucci
Sunglasses Mango













27 comments:

E. said...

Ma che belli quei sandalini :) li adoro!

Preziosa said...

Grazie cara! Li adoro tantissimo anche io!! Ma li ho sfruttati davvero pochissimo da quando li ho acquistati :/

ValeF said...

che carino l'abito, molto particolare la borsa, direi il pezzo che più spicca per la peculiarità delle decorazioni, sembra quasi orientale con quelle testine a sbalzo sopra.

alexandra grecco said...

You look lovely!
xo
Alexandra Grecco

Hayley said...

adorable outfit... especially those darling little shoes =)

http://hayleyhour.blogspot.com/

Kel said...

That gorgeous white dress defines summer!

Lots of love from Sydney,

x Kel

all about golden children

Lady and Olga said...

The background is breath taking ! and the pictures really beautiful.
Love your shoes and bag ;)

Olga
www.ladyandolga.blogspot.com

cuteredbow said...

This white dress is adorable ! Nice to discover your blog !

http://cuteredbow.blogspot.com

FRANCESCA GIUSTI said...

Mi piace un sacco il vestito :)
http://francescagiusti.blogspot.com/

jos xx said...

sei bellissima!!!! mi piace molto il vestito che indossi!

jos xx

Pupottina said...

bell'idea una passeggiata fra le antiche rovine dell'anfiteatro!
le foto sono stupende. bello il vestito e lo smalto verde...

Nikki said...

Beautiful photos :) I love your look! x

Chacha said...

Very pretty photographs and keeping, i love it!
You little kiss is very;) I am sorry if I put in you in English the text, I do not find translator francais Italian... Pecks, in very soon

cooksappe said...

bella! *__*

Domenico said...

Ciao! Oltre a condividere le origini, condividiamo la città in cui viviamo, sono anche io di Torino :D io ho una passione per i cappellini :D A presto!


Domenico.

Pearl D'souza said...

So cute!! Bellissimma *hope I said it right* :)

il était une fois... said...

ahh you look super gorgeous doll! love it all! xx

http://www.iletaitunefois.com.au/

Marta Represa Álvarez de Eulate said...

Aww what a cute dress! Thanks for stopping by my blog! xx

Penny said...

grazie carina! i tuoi sandali sono unici!
ho visto che tu sei di torino- io ho abitato per due anni a milano!mi manca questa regione!
(ps. lots of time I didnt speak the few words I know in italian :))

Meisha.Style said...

cute dress! beautiful pictures!

thank you for your lovely comment! =)

Tanii said...

Thank you so much for the comment!You look great!Have you checked out my fashion blog too?
xx Tanja
http://neverdreamedaboutthis.blogspot.com

✯✯ Chanelene ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ ✯✯ said...

j'adore ta robe et tes chaussures! <3

Chiara said...

heya!!!
thank you so much for visiing my blog! i really apreciate it! thank you!!!

nice outfit! love the hat!

xoxo,
Chiara♥

mariska said...

aww..such an adorable outfit..
esp.ur hat
<3

xoxo

Sandra said...

Super nice pictures. :)

Gabrielle - I LIKE IT FAST said...

Gorgeous outfit and photos!
xx
I LIKE IT FAST

lanciacoriandoli said...

so cute!